Handelsbetingelser

Generelt

På www.endodontiforeningen.dk har du mulighed for at købe medlemskab af Dansk Endodontiforening (DE) samt adgang til foreningens kurser (med eller uden overnatning).

Betaling

Du kan betale med Dankort, Visa/Dankort og PayPal. Al kommunikation mellem dig og DE’s system foregår krypteret. Dine kortoplysninger sendes direkte til NETS/BAMBORA, og DE gemmer ikke kortoplysningerne. Beløbet trækkes fra kontoen med det samme.

Levering

Ved køb/fornyelse af medlemskab samt ved køb af deltagelse i Årsmøde, foregår leveringen digitalt til den e-mail du indtaster i forbindelse med dit køb. Der vil således blive sendt en kvittering/faktura til din e-mail umiddelbart efter dit køb. Hvis du ikke kan finde billetten og/eller kvitteringen i din indbakke anbefaler vi, at du leder i din spam-mappe. Har du ikke modtaget din billet en time efter dit køb kan du henvende dig på kasserer@endodontiforeningen.dk.

Priser

DE er ikke momspligtig. Priser for medlemskab og kurser indeholder derfor ikke fradragsberettiget moms.

Om medlemskab

Fortrydelsesret

Du har ingen fortrydelsesret på dit køb af DE-medlemskab.

Gyldighed

Dit medlemskab og din adgang til medlemssitet på hjemmesiden er gældende i op til 12 måneder og løber fra 01.02 til 31.01 det følgende år. Inden udløb vil vi kontakte dig to gange, for at huske dig på at du kan forny, hvis du ønsker fortsat DE-medlemskab. Hvis du indmelder dig, eller betaler midt i en kontingentperiode, gælder medlemskabet til 31.01 uanset tidspunkt for indmeldelsen.

Dit abonnement udløber automatisk og kræver ikke separat opsigelse.

Din konto må kun benyttes af dig og må ikke deles med en tredjepart.

Opbevaring af oplysninger

Oplysningerne vi har på dig, bliver slettet umiddelbart efter dit medlemskab opsiges. Dette sker automatisk.

Om kurser

Du vil umiddelbart efter betaling modtage en kvittering på e-mail.

Eftersom der et begrænset antal værelser på Hindsgavl og endodontiforeningen.dk samtidig ikke har ”real-time” adgang til Hindsgavls værelsesbooking-status, så kan der ikke garanteres et værelse på Hindsgavl Slot. Værelserne fordeles efter ”først til mølle”-princippet. Såfremt der ikke er flere værelser på Hindsgavl Slot, tilbydes overnatning andetsteds i nærheden.

Tilmeldingsfrister

Tilmeldingsfristen indikerer, at DE på det angivne tidspunkt træffer en beslutning om at afholde kurset eller ej. Det er derfor vigtigt, at vi har så mange tilmeldinger som muligt før den dato, så vi kan vurdere, om der er interesse for kurset. Tilmeldingsfristen er ingen garanti for, at der stadig er ledige pladser på et kursus den pågældende dato. I mange tilfælde, kan du dog stadig tilmelde dig – både op til – og efter fristen.

Fortrydelsesret

Køb af arrangementer på hjemmesiden er ikke forbrugerkøb og er ikke omfattet af forbrugerretslige fortrydelsesregler efter Forbrugeraftaleloven.

• Hvis DE mod forventning ikke kan levere bestilte arrangement eller eventuelle tilkøb, er du berettiget til fuld refusion, inklusiv kortgebyrer.
  • Hvis der ikke er flere ledige værelser på Hindsgavl Slot tilbydes du mulighed for at fortryde købet indenfor de første 14 dage, inklusiv kortgebyrer.

Håndtering af personoplysninger

DE giver ingen personlige data eller andre informationer indtastet på dette website videre til tredjemand. Deltagerens navn vil dog blive videregivet til Hindsgavl Slot eller andet overnatningssted i forbindelse med værelsesbestilling. De data, som DE registrerer, er reguleret af ‘Lov om behandling af personoplysninger’. Dataansvarlig er DE. Datatilsynet fører tilsyn med enhver behandling, der omfattes af loven. Du kan finde loven i sin helhed og læse om datatilsynet på: www.datatilsynet.dk.

Forbehold for fejl og mangler

DE tager forbehold for fejl og mangler i priser og beskrivelser.