International Endodontic Journal

Som medlem af Dansk Endodontiforening modtager man ind til 31/12-22 den trykte udgave af International Endodontic Journal (IEJ) med posten (12 tidsskrifter pr. år). Fra 1/1-23 er det besluttet at skifte til online adgang til bladets fulde artikeldatabase.

Onlineadgang International Endodontic Journal

(Husk at du skal være logget ind som medlem for at få adgang)

Brug fanen “Browse articles” på IEJs hjemmeside for at søge efter fulde magasiner eller enkelte artikler. På IEJs hjemmeside kan du tilmelde dig en e-mail, når der er nyt fra IEJ.

International Endodontic Journal er et førende internationalt tidsskrift indenfor endodonti og er et godt hjælpemiddel til at holde sig ajour med hvad der sker inden for området.

International Endodontic Journal er officielt medlemsblad for:

• British Endodontic Society
  • Danish Endodontic Society
  • European Society of Endodontology
  • Flemish Society of Endodontology
  • Irish Endodontic Society
  • Lebanese Society of Endodontology

Så snart man har indmeldt sig og betalt indmeldelsesgebyr  modtager man en email med brugernavn og adgangskode til medlemslogin.

Den første trykte udgave af IEJ modtager man ca. 6 uger efter indmeldelsen (forlaget Wiley skal have tilsendt en Excel fil med de aktuelle adresser ca. 5 uger inden udgivelsen af månedens tidsskrift).

Medlemskabet af Dansk Endodontiforening og dermed modtagelsen af IEJ følger kalenderåret.